donderdag 27 juni 2013

rokjes:)

heeyy,

Ik ga vandaag een artikeltje schrijven over rokjes:)
ik dacht misschien is dat wel een keer leuk.
Want het word ( hopelijk) weer wat warmer dus dan kunnen we weer rokjes en broekjes dragen!

Het eerste rokje:
Dit is een zwart rokje, niet zo heel lang.
Ik vind deze opzich wel heel leuk maar hij is een beetje te zwart.
Ik zou hem wel kopen voor bijv. de herfst ofzo.









Het tweede rokje:
Ik vind dit rokje supper leuk.
Hij is een beetje blauw/paars achtig met een strik.
Ik zou dit rokje wel kopen want hij is echt heel leuk.





Het derde rokje:
Dit rokje vind ik wel heel leuk maar een beetje fel.
Het is een hele lange rok.
Ik zou deze niet zo snel kopen.





Nou ik hoop dat jullie dit artikeltje leuk vonden.

-xxxx- Jennifer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten