dinsdag 16 juli 2013

Zonnebrillen:)

heeey allemaal,

ik ga vandaag een artikeltje schrijven over zonnebrillen:)
Het is lekker weer en toen moest ik meteen denken aan zonnebrillen!

1ste: de eerste is een zonnebril van de h&m.
Ik vind deze persoonlijk onwijs leuk.
Het is een licht roze kleur dus dat staat heel zacht vind ik zelf.
Het is een zonnebril met een kunststof montuur en getinte glazen met uv-bescherming.
De zonnebril kost 4,95.
Hij is er ook in het mintgroen en in het zwart.

2de: De tweede is een zonnebril van de coolcat.
Het is een oranje zonnebril opzich wel een leuke kleur.
Het is een retro model met getinte glazen en een glanzend montuur en uv-bescherming.
De zonnebril is afgeprijst van 6,95 naar 5.00.
Hij is er ook in het licht fuchcia dat is zegmaar roze.

dit was een korte artikeltje sorry daarvoor.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

-xxx- Jennifer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten