zaterdag 29 juni 2013

Glitter nepnagels.

hallootjesss:)

ik ga vandaag een blog schrijven over mijn glitters nepnagels.
ik heb er 3: een paarse met glitters, een goud met glitters en een zilver met glitters.
In de inhoud van deze pakjes zit:
12 kunstnagels
2 gram nagellijm.
 
In de beschrijving staat:
  • reinig en droog de vingernagel.
  • kies het juiste formaat nagel.
  • doe een druppeltje lijm op de natuurlijke nagel en verdeel deze over de gehele nagel.
  • schuif de kunstnagel op de natuurlijke nagel. Zorg ervoor dat de kunstnagel aansluit op de nagelriem. Druk de kunstnagel op de natuurlijke nagel.
  • Druk enkele seconden op de nagel, tot deze vast zit.
  • Om de kunstnagel te verwijderen, laat u de nagels 5 tot 10 minuten in aceton nagel- of nagellakverwijderaar weken.

waarschuwing:

De lijm hecht zich direct aan de huid. Als de huid is vastgelijmd, deze niet lostrekken. laat de huis in warm water of aceton nagellakverwijderaar weken totdat de huid gemakkelijk loslaat. Niet gebruiken voor dunne, geïrriteerde of geïnfecteerde nagels. Verwijderd houden van hitte of vuur. Buiten bereik van kinderen houden.

Ik vind ze persoonlijk onwijs leuk!:)
Je kan ze bijv. op doen voor een feestje en als je een basic outfit hebt kan je altijd die nepnagels opdoen om er toch nog een beetje stoer en party uit te zien.
Deze glitters nepnagels zijn de koop bij de zeeman voor maar 0,49 per stuk  dus dat is super goedkoop!

Ik hoop dat jullie dit artikeltje leuk vonden.
Ze je reactie hieronder neer:-)



-xxxxxx- Jennifer


Geen opmerkingen:

Een reactie posten