zondag 23 juni 2013

mijn slippers en sleehakken:)

heeyy

Ik ga vandaag een artikeltje schrijven over de teenslippers en sleehakken die ik heb.
Ik en 3 paar teenslippers en 1 paar sleehakken.


Mijn 1ste paar teenslippers:
Ik heb 1 paar birkenstocks.
Ik heb witte.
Ze lopen echt verschrikkelijk lekker. En ik draag ze echt bijna elke dag.:)
En als er wat vies op zit kan je het er zo van af halen, dus dat is wel fijn.





Mijn 2de paar:
Ik heb ook 1 paar echte Havaianas.
Ze zijn roze met zilveren bandjes en witte en zilveren bloemen erop.
Ik heb ze van mijn oma gehad uit Braziliƫ
Ik vind dit paar echt ontzettend leuk.




Mijn 3de paar:
Ik weet niet hoe dit paar heet.
Ze zijn rood-wit gestreept en de bandjes zijn rood met blond Amsterdam kraaltjes eromheen.
Ik vind dit paar echt heel leuk.



 Mijn 4de paar:
Dit is mijn laatste paar.
Ik heb maar 1 paar sleehakken en dat zijn deze maar ik ga/wil er nog meer kopen.
Deze zijn een beetje grijs achtig met in het midden 3 rijen van steentjes.
De zool is super leuk met een soort bloemen en takjes enz...
Ik vind dit paar ook super leuk!:)





k hoop dat jullie dit artikeltje leuk vinden.

-xxx- Jennifer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten