woensdag 17 juli 2013

Zomer:)

heeeyy,

ik heb vandaag helaas geen artikeltje maar gewoon een leuk stukje tussendoor:)
Het is zomer!!
Eindelijk weer die lekkere warme dagen en lekker laat naar bed!
Lekker in je bikinie naar het strand en in de zee:)
Heerlijk vind je niet!?

Hier een gedicht over de zomer:
mooie zomer.

De zon komt op
Ik rek me uit
De warme zonnestralen
Tintelen op mijn huid
Geurende bloemen
En nog een frisse ochtenlucht
Ik vul mijn longen
En slaak een diepe zucht
Wat is vandaag de zomer mooi
Ik ruik het lekker geurig hooi
Van een vogel die zit te wiegen
Hij zicht daar zo zijn wiegelied
Voor alle vogels, die nog niet
Het nest uit kunnen vliegen.

Dit was even een stukje voor tussen door:)
Ik hoop dat jullie dit leuk vonden.
Laat graag je reactie achter of ik dit vaker moet doen!

-xxx- Jennifer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten