woensdag 24 juli 2013

Zomerjurkjes:)

hallootjesss,

Ik ga vandaag een artikeltje schrijven over zomerjurkjes:)
Ik heb er een paar uitgekozen die ik het leukste vind:)

1ste: de eerste jurk is een Mouwloze satijnen jurk
De jurk is te koop bij de h&m voor 29,95.
Je kan deze jurk bijv. dragen naar een bal of een chique diner.
Ik vind deze jurk onwijs gaaf en zou heb zeker aanraden:)




2de:
Dit witte jurkje vind ik super leuk voor het strand. Het jurkje is lekker luchtig en hij schijnt niet door. Omdat het jurkje wit is, lijken je benen nog bruiner. Ik vind deze brede bandjes en het bloemenpatroon heel erg mooi. Het is een heel erg zomers jurkje voor warme stranddagen.
Ik heb dit jurkje op internet gezien en weet niet hoe duur die is en waar je hem kunt kopen sorry daarvoor.




3de:
Dit zwarte jurkje is echt een jurkje om snel even aan te doen over je bikini. Het kan heel erg handig zijn om zo iets te hebben als je even ergens heen wilt lopen of bijvoorbeeld niet wilt verbranden. Je kunt dan even snel dit korte jurkje aan doen zodat je niet de hele tijd alleen maar in je bikini loopt. Dit is niet een jurkje voor op straat. Daar is hij dan weer te kort voor. Maar ik vind dit jurkje wel leuk.





4de:
Ik vind dit jurkje onwijs leuk en super gaaf!!
Je kunt wel aan deze stof zien dat dit een heel erg luchtig jurkje is. Perfect voor een super warme dag. Dit jurkje heeft een hele mooie roze kleur die heel erg opvalt. Ik vind het model ook erg mooi. De achterkant is namelijk langer dan de voorkant. Dit jurkje zou geschikt zijn voor een leuk strandfeest.





Ik hoop dat jullie dit artikeltje leuk vinden, sorry dat ik een paar dagen niet heb geschreven maar dat komt omdat ik een paar dagen weg was nogmaals sorry daarvoor.

-xxx- Jennifer






3 opmerkingen:

  1. wat een super leuke jurkjes! maar waar kun je ze kopen? dat is wel handig om te weten, want ik vind die witte super super leuk. Leuk artikeltje .

    xoxo chantal

    BeantwoordenVerwijderen